greenSand aanwezig op het Nationale CO₂ Platform 2010

greenSand aanwezig op het Nationale CO₂ Platform 2010

greenSand zal aanwezig zijn op het Nationaal CO₂ - platform op 25 en 26 augustus 2010. Onderwerp is Carbon Capture and Storage (CCS). Er zal gekeken worden naar alternatieven voor ondergrondse opslag van CO₂ , bijvoorbeeld door bovengrondse afvang van CO₂ , met de hulp van greenSand (=olivine). Namens de Olivine Group/ greenSand spreekt professor Olaf Schuiling, geo-chemist over hoe olivijn CO₂  opruimt. greenSand deelt strooizakjes olivijn uit.

Laat een reactie achter

Draag je steentje bij

Ruim zelf CO₂ op

Help de aarde met het creëren van meer oppervlakte. Ontdek alle Olivijn producten.

Compenseer je CO₂

Wij strooien het Olivijn uit voor jou. Zo zorgen we samen voor meer oppervlakte.

Steun onze missie

Met greenSand certificaten van aandelen word jij ook onderdeel van de oplossing en steun je onze missie.

×